Укрепване на здравето и промяна на живота
Не е тайна, че доброто здраве е от първостепенно значение. В съвременния свят то е подложено на атаки от всички страни. Храним се лошо, не се движим достатъчно, излагани сме на все повече токсини и замърсители, а начинът ни на живот е трескав и изпълнен със стрес.
Зараждането на Форевър Ливинг
Всичко това изостря нуждата да търсим решения, които предлагат по-здравословен живот и начини да поддържаме общото си добро състояние. Именно това открива и Рекс Моън преди 46 години. Още тогава той е убеден, че в живота трябва да има нещо повече от забързаното всекидневие, непрестанната борба да свързваш двата края, като никога не ти остават енергия и време да се радваш на семейството си.
Рекс се чувства се във все по-голяма клопка и постоянно се тревожи дали ще може да се грижи достатъчно добре за физическото и финансовото здраве на близките си. Той години наред търси решение, но безуспешно. Затова през май 1978 г. решава да покани 43 души на първата среща на Форевър Ливинг Продъктс в град Темпе, в щата Аризона.
На тази среща Рекс предлага много простичка бизнес идея на най-близките си роднини и приятели. Помним как той казваше: „Исках да предоставя доказани продукти за здраве, които се консумират редовно и се предлагат с личен подход. Вместо да хвърляме огромни средства за реклама, планът ни беше да компенсираме всеки, който има желание да споделя опита си с продуктите със семейството и приятелите си.“
Създаването на алое индустрията
Първите продукти на Форевър Ливинг носят натуралните полезни свойства на алое вера, прочуто растение, използвано от хилядолетия в традиционната медицина по целия свят. По това време на пазара съществува едва шепа продукти с алое, но качеството и действието им не са гарантирани. След задълбочени проучвания на свойствата на растението, Рекс осъзнава, че алое вера може да се окаже решението, които мнозина търсят.
Алое продуктите на Форевър бързо се налагат като водещи в бранша и стават първите, получили одобрителния печат на Международния научен съвет за алое. И днес те продължават да стоят начело. „Реално погледнато, ние създадохме алое индустрията, която в наши дни е огромна – обяснява настоящият главен изпълнителен директор на компанията и син на Рекс, Грег Моън. – И с разработването на множество висококачествени продукти от алое запазихме водещата си позиция в тази сфера.“
Не по-маловажен е фактът, че гаранцията за високо качество и ефикасност на продуктите от алое на Форевър Ливинг се дължи на уникалната концепция на компанията, наречена „от растението до продукта до вас“. Тя означава, че Форевър притежава и контролира всяка стъпка от напълно затворения производствен цикъл – от насаждения алое вера в Тексас и Доминиканската република, през лабораториите и производствените мощности, до логистиката и разпространението по света. Качеството се проверява на всеки етап и потребителите могат да са уверени, че продуктите са напълно безвредни и много ефикасни.
Световен лидер
Не е изненадващо, че асортиментът на Форевър Ливинг се разширява и отвъд алоето до обширна продуктова гама с по нещо за всеки начин на живот и потребности. „Алоето е уникално средство за баланс и добро общо състояние, но знаехме, че то може да се съчетае и с други съставки, за да предложи още повече решения за жизненост на потребителите“, споделя Грег Моън.
В резултат учените и специалистите на Форевър внимателно разработиха десетки продукти за широк спектър от потребности. Разрастващият се продуктов асортимент допринесе за впечатляващ растеж на самата компания, която оперира в повече от 140 държави глобално. „Марката ни е разпознаваема по целия свят, можем спокойно да се наречем международна компания“, казва Грег Моън.
Преобразяване на животи
Освен че предлага едни от най-добрите продукти за здраве и красота на пазара днес, Форевър Ливинг също предоставя възможност на хората да променят живота си, като печелят допълнителни доходи и имат по-голяма свобода и по-висок стандарт. Внимателно разработеният компенсационен план, придружен от многобройни допълнителни бонуси, награди и възможности за пътувания, превръщат предлаганата от Форевър бизнес възможност в особено привлекателно занимание.
Освен че имат шанс да подобрят собствения си живот, партньорите на Форевър могат да помагат и на хора в неравностойно положение, като правят дарения чрез фондация Рекс Моън Форевър Гивинг. Дейността ѝ се съсредоточава върху помощ за жени и деца в нужда. Настоящият ѝ проект е в партньорство с неправителствената организация charity: water, посветила се да доставя чиста и безвредна питейна вода на общности в развиващите се страни. Организацията има радикално прозрачен модел на работа и изпраща 100% от обществените дарения директно в терена за финансиране на устойчиви проекти за водоснабдяване в области с най-остра нужда в сътрудничество с местни партньори. От 2006 г. насам charity: water е финансирала 65 хиляди проекта за питейна вода по света, които са помогнали на над 12,7 милиона хора да получат достъп до чиста вода и хигиена.
Ангажимент към бъдещето
Преди повече от 46 години Рекс Моън иска да помогне на роднините и приятелите си да открият по-добро физическо и финансово здраве. Днес мечтата му дава плодове, които далеч надхвърлят очакванията, защото милиони хора по целия свят се радват на продуктите и бизнес възможностите, предлагани от Форевър. Днешните ръководители на компанията надграждат върху започнатото от Рекс и заявяват, че неговият ангажимент е все така водещ. „Първоначалната ни визия беше да помагаме на света с продуктите и компанията си, което несъмнено сме постигнали – казва Грег Моън. – И сме твърдо решени да продължаваме да предлагаме на хората възможност да преобразяват живота си. Елате и вие в семейството на Форевър!”