Проучване разкрива, че милениалите най-често имат допълнителна работа

По материали на Форевър Великобритания

Случва ли се да ви обземат мрачни мисли и да си казвате, че настоящият момент не е добър за мрежов бизнес, защото хората нямат пари за продукти, като се притесняват ще им стигнат ли средствата за храна и да се справят със сметките си за месеца? Вижте резултатите от проучване на пазара в десет държави и може би гледната ви точка ще се промени.

Според направено наскоро проучване мрежовият маркетинг е четвъртият по популярност начин за изкарване на допълнителни средства.* Анкетирани са 8 500 участника от 10 страни и резултатите показват, че т. нар. милениали или поколението Y (61%) най-често поемат допълнителна почасова работа или подпомагат доходите си по друг начин.**

Анкетираните също заявяват, че сред причините да започват допълнителна работа са поскъпването на живота (40%), нежелание да зависят само от един източник на доходи (38%) и стремеж да разполагат с пари за харчене (36%).

58% от анкетираните признават, че нямат представа какво финансово бъдеще ги очаква, а 51% споделят, че финансовата им ситуация се отразява на психиката им.

Защо хората започват допълнителна работа

  • За да се справят с поскъпващия живот и инфлацията - 40%
  • За да са по-малко зависими от един източник на доходи - 38%
  • За да разполагат с пари за харчене - 36%
  • За да имат финансово „спасително въже“ - 34%
  • За да могат да помагат на роднини - 31%
  • За да изплащат кредит - 26%
  • За да финансират любимо занимание или хоби - 25%
  • За да се пенсионират рано или да постигнат финансова свобода - 23%

Поскъпващият живот притиска

Проучването също разкрива, че четирима от десет анкетирани са искали пари от близките си през последната година, за да се справят с нарастващите цени и сметки. Според резултатите участниците в изследването разчитат на други хора за помощ с основните разходи, включително за храна (40%) и за наем или ипотека (29%).

Те най-често се обръщат с молба за помощ към родителите (57%) и приятелите си (42%). Но четвърт са потърсили съдействие от колега, а повече от един от десет е искал пари от детето си (15%) през изминалата година.

Мрежовият маркетинг е четвъртата по популярност допълнителна работа

Продажба на продукти онлайн, създаване на съдържание / писане и редакция / корекция на текстове са най-често споменаваните форми на допълнителна работа от анкетираните.

На четвърто място е мрежовият маркетинг. Растежът му сред милениалите може би не бива да ни изненадва, защото поколението им се смята за много предприемчиво и са известни с това, че търсят гъвкавост в професионалния си живот.

Инвестиция на време в допълнителната работа

Според проучването хората, които имат допълнителна работа, средно влагат в нея по около осем часа и половина на седмица. Но това време може и да варира: 28% посвещават от три до пет часа, а 24% от шест до десет часа седмично.

Споделете този материал

Използвайте бутоните по-долу, за да споделите този текст в своите канали в социалните мрежи. Така потенциални кандидати ще могат да открият защо Форевър може да е чудесна бизнес възможност за тях.

И не забравяйте да ни следвате в социалните мрежи. Посещавайте нашите канали във Фейсбук и Инстаграм.

За повече информация относно средните доходи на собствениците на Форевър бизнес вижте изявлението за доходи на Форевър.


* Изследването е поръчано от Хербалайф и проведено от OnePoll. Според резултатите нуждата от финансова помощ не е резултат от липса на усилия от страната на анкетираните. А по-скоро показва, че мнозина се обръщат към алтернативни начини за подпомагане на съществуващите си доходи. Ако искате да прочетете повече по темата на английски, натиснете тук.

** Милениалите са поколението на възраст между 27 и 42 години през 2023-а (родени между 1981 и 1996 г.)

Споделете с приятели:

Нагоре