Клиентите са основа на успешния бизнес

Форевър

Концепцията на мрежовия маркетинг се появява през 40-те години на ХХ в., за да даде възможност на хора с ограничени финансови ресурси да започнат собствен бизнес, инвестирайки времето и усилията си.

Така те не само получават възможност да печелят допълнителни доходи за ежедневните си нужди, но и да си изграждат пасивни доходи за поколения напред. Вероятно и вашите мотиви да се включите във Форевър са били такива.

С нашия маркетингов план дългосрочната финансова стабилност е напълно реална и основната причина е, че ви учим да изграждате бизнес, стъпил върху продажбите на дребно. Това означава, че вие и всеки от вашия екип се фокусирате върху това да привлечете и запазите 20-30 редовни клиенти. Те, естествено, включват самия вас (защото трябва да сте най-добрият си клиент!), всички ваши близки и познати, които купуват продукти от вас, без да са се включили в екипа ви, и лично спонсорираните преференциални клиенти. Всички те са източници на оборота, от който се състои вашата месечна активност с 4 б.т.

Процесът е простичък, но и доходоносен. Всеки собственик на бизнес си изгражда база от клиенти, спонсорира и учи сътрудниците си да правят същото. Изграждането на бизнеса по какъвто и да било друг начин неизбежно води до краткосрочни доходи, също както построяването на сграда върху нестабилни основи води до срутването ѝ. Всеки опит да „излъжем“ доказаната система опорочава цялата идея на мрежовия маркетинг и не дава трайни резултати.

Съвременният свят и технологии от една страна дават много разнообразни възможности за спечелване на клиенти, но от друга създават по-специфична среда, в която трябва да умеем да работим правилно. Днес стоките са изключително леснодостъпни и изборът е изумително голям. Твърди се, че това изобилие влияе върху решенията на купувачите и изостря нуждата да имат доверие в марката, която купуват, като същевременно искат да са сигурни, че плащайки за даден продукт или услуга, получават насреща нещо стойностно и качествено.

Затова взаимоотношенията между клиента и собственика на Форевър бизнес са особено важни и играят ключова роля за растежа на бизнеса. Но как да гарантирате задоволството на клиентите си и да сте спокойни, че те ще се връщат при вас за нови покупки?

Когато продават висококачествените продукти на Форевър, собствениците на бизнес предоставят услуга с добавена стойност. Както вече споменахме, самото естество на мрежовия маркетинг насърчава изграждането на здрави и задълбочени взаимоотношения с клиентите. Процесът на МЛМ продажбите дава възможност на собствениците на Форевър бизнес да се стараят да вникнат в потребностите на купувача и да му препоръчат най-подходящите продукти. Близкият контакт позволява и на всеки СФБ да предостави ефективно и дори впечатляващо следпродажбено обслужване, като винаги е на разположение за съвет и подкрепа. Така купувачите се превръщат в лоялни клиенти и основата на бизнеса ви става още по-стабилна. Предоставяната услуга е изключителна и не може да бъде открита нито при онлайн покупки, нито дори в най-скъпите бутици. Когато клиентът бъде обслужен на високо ниво, има много по-голяма вероятност той да препоръча продуктите и услугата и на близките си. Силата на тези препоръки не бива да бъде подценявана, защото ефективно разширява базата ви от клиенти.

Форевър е компания, чиито продажби нарастват всяка година в продължение на над четири десетилетия. Това подсказва, че бизнес моделът на мрежовия маркетинг работи и че ефективният метод за продажби, предоставящ директен контакт с клиентите за консултиране, препоръки и съвети, има потенциал да бъде бизнесът на бъдещето.

Днес интернет е много разпространен канал за продажби, в който потребителите търсят най-добрата цена и най-лесния достъп до даден продукт или услуга. Онлайн покупките се увеличават, но купувачите търсят не само ниски цени. Затова не бива да забравяме колко важно е да предоставяме добро обслужване на клиентите си и след продажбата. Разбира се, че за човека, който поръчва, крайната сума е от значение, но все пак той търси и добро съотношение между качество и цена. Освен качеството на самия продукт то би могло да включва и как е бил опакован, колко бързо е пристигнал и в какво състояние, следпродажбеното обслужване и др.

Няколко са начините, с които собственикът на Форевър бизнес предлага атрактивно съотношение между качество и цена на клиентите си:

  • проявява искрен интерес към потребителя и го изслушва внимателно;
  • безплатно го консултира кои продукти могат да са му полезни;
  • лично доставя поръчаното;
  • подробно обяснява как най-добре се използват продуктите;
  • остава на разположение за всякакви допълнителни въпроси;
  • предлага безусловна 30-дневна гаранция за възстановяване на парите, ако клиентът не е напълно доволен.

Казано накратко, собственикът на бизнес предоставя персонализирана услуга, изцяло съобразена с потребностите на купувача. Това е обслужване на високо ниво и не бива да подценяваме значението му за потребителя. Имайте предвид, че клиентите стават все по-обиграни и за да ги привлече, услугата ви наистина трябва да е петзвездна – да укрепва доверието в марката и да ви печели редовни клиенти.

Затова, ако искате да се радвате на незабавни приходи, работете върху създаването на база от редовни клиенти. Ако пък желаете да имате източник на доходи и в бъдеще, грижете се за запазването на клиентите си и обучавайте сътрудниците си да правят същото. Ако искате наследниците ви да продължат да печелят от бизнеса ви, научете ги да продължават да работят като вас.

Възможността е ваша. Приканваме ви да се възползвате пълноценно от потенциала ѝ, като си изградите независим мрежов бизнес, следвайки доказаната система за работа!

Споделете с приятели:

Нагоре