Включването на нови хора е жизнената сила на нашия бизнес!

Форевър България

Мрежовият маркетинг е бизнес за хората, бизнес на споделянето и личната препоръка. Потенциалът му за растеж е наистина изумителен, ако се концентрирате върху основните стъпки за изграждане и развиване на мрежа от сътрудници.

Включването на нови партньори в екипа влива жизнена сила във вашия бизнес, защото имате възможност да обучавате изграждате нови лидери, които ще правят същото като вас и ще увеличават потенциала за развитие и доходи многократно. Ако фокусът ви е да обучавате и помагате на новите хора от екипа си да се развиват, резултатите ще бъдат налице. А творческият подход би могъл да бъде разковниче за още по-успешен бизнес и голям екип от ентусиазирани партньори. Нека проследим основните стъпки.

Споделяне

Всички собственици на Форевър бизнес, изградили успешен бизнес с нашата компания, са заложили в основите му личния си ентусиазъм. Въодушевлението от продуктите е първата стъпка, а да превърнете например дома си в своеобразен техен шоурум би било доста далновидно – ще създавате отлично впечатление, когато нови потенциални сътрудници или клиенти ви посещават.

Концепцията на компанията е наистина простичка – вие споделяте ентусиазма си от бизнеса с Форевър със своите близки и познати. Някои ще проявят интерес, други – не. Тези, които пожелаят да научат повече, вероятно ще станат или ваши клиенти, или ще предпочетат да се включат в екипа ви.

Често липсата на опит за водене на разговори за бизнеса или продуктите се оказва препятствие за немалка част от СФБ, но от вас просто се иска да сте искрени и автентични, да споделяте с истинско въодушевление заниманието си или новото си начинание, да представяте винаги достоверна информация и нещата гарантирано ще се получат, защото във Форевър градим собствен бизнес, но никога не сме сами.

Покана

Поканете заинтригуваните от Форевър на онлайн представяне на възможностите или продуктите на компанията или уговорете среща заедно с по-опитните сътрудници от мрежата над вас. Така няма да се налага вие да обяснявате много, ще бъдете уверени, че срещата ще протече добре и информацията ще бъде пълноценна.

През последната година повечето от нас придобиха нов опит и знания за използване на онлайн инструментите за работа и се оказа по-лесно от всякога да се свързваме и общуваме с хората в мрежата си, дори успяхме да изградим такива навици. Не пропускайте момента да поканите на среща или представяне всеки, с когото сте споделили Форевър.

Слушайте внимателно всеки потенциален сътрудник, с когото говорите, и моделирайте посланието си спрямо нуждите му. В индустрията съществуват стотици мрежови компании, които се опитват да привлекат нови хора в редиците си, и само вашата автентичност и творчески подход биха могли да ви направят отличат като атрактивни партньори.

Проследяване

Последващият контакт с кандидатите е често пренебрегвана стъпка в процеса на спонсориране, а всъщност е много, много важен. Знаем, че не искате да сте досадни и натрапчиви, затова се старайте да не сте. Бъдете деликатни и услужливи, но ясно покажете, че сте на разположение за всякакви въпроси и съдействие. В общия случай доброто проследяване води до реализиране на продажби и сериозен потенциал за бъдещо партньорство в бизнеса.

Нерядко при допълнителната връзка с новия човек може да получите отказ и да чуете заветното „не“, но слушайте внимателно, защото е много вероятно разговорът да ви подскаже възможност за допълнителен бъдещ контакт. Никога не пропускайте да поискате съгласие да включите някого в мейл лист, да се сприятелите в социалните мрежи, да го информирате за интересни предложения по телефон и т.н. А най-ключовото действие е да не пропускате да отбележите в календара си кога е разумно отново да се свържете с потенциалния си сътрудник или клиент. Когато моментът дойде, не отлагайте. В проследяването се крие сериозен потенциал за включване на нови хора в бизнеса ви с Форевър.

Затова си поставете за цел да контактувате с 1-2 души всеки ден, споделяйте с тях и ги изслушвайте внимателно. А понеже сме в бизнеса за хората, нека не забравяме, че да създаваш връзки и добри взаимоотношения, е в основата не само на успешното ни развитие в мрежовия маркетинг, но и на пълноценен и щастлив живот.

Споделете с приятели:

Нагоре