Направете отлично второ впечатление

Грег Моън

През последните няколко години ме слушате да говоря за хората по целия свят, които още не са чували за Форевър. Потенциалът за растеж в нашия бизнес е изумителен. Но когато се концентрираме върху споделяне на бизнеса, трябва да помним, че не само „новите“ хора могат да имат полза от предложението ни, но и онези, с които сме говорили в миналото.

В живота си постоянно се променяме и израстваме. Приоритетите ни се променят заедно с мечтите и целите. Някой, който преди ви е отказал, може днес да търси свободата и гъвкавостта, предоставяни от Форевър. И не забравяйте как самите вие сте израснали. Научили сте повече за бизнеса и как да помагате на хората да откриват онзи вариант на Форевър, който най-много подхожда на живота им.

Вероятно в списъка ви с контакти има хора, които по-рано по ред причини не са били съвсем готови да разгледат възможността за бизнес или да опитат продуктите. Записали сте си информацията за връзка с тях и сте продължили да се фокусирате върху срещи с нови кандидати и запознаването им с Форевър. Моментът е добър да потърсите отново отказалите ви преди и да проверите дали Форевър е подходящ за тях днес.

Има толкова много причини продуктите или бизнес възможността да привличат хората, моделирайте посланието си, за да се свържете с някого на по-дълбоко ниво. Може да имате приятел, който иска да работи в партньорство със стабилна компания с дългогодишна история и доказан успех. Или пък познавате млади хора, които биха имали интерес да научат повече за бизнес възможност, предлагаща гъвкавост и свобода. Други пък може просто да търсят удобството да получават висококачествени продукти, доставяни до дома.

Ако разбирате потребностите и целите на хората, с които общувате, можете да добавяте допълнителна стойност и да им показвате как възможността може да пасне на техните конкретни обстоятелства.

Следващия път, когато се свързвате с клиентите или сътрудниците си, отделете малко допълнително време, за да възстановите контакта си и с онези, с които отдавна не сте общували. Сигурен съм, че от миналото ви има много хора, които биха се радвали да ви чуят и да научат какво ви е дал вашият бизнес – по-здравословен живот или усещане за стабилност.

Надявам се, че докато четяхте тези редове, се сетихте за няколко стари приятели. Не пропускайте да се свържете с тях и да видите дали е дошъл моментът да ги спечелите за Форевър.

Продължавайте да се усмихвате,

Грег Моън

Президент на Форевър Ливинг Продъктс

Споделете с приятели:

Нагоре