Бъдещето ви е в проследяването

Форевър

Чували ли сте някога оплакването: „Говоря с толкова много хора, а никой не си купува продукти и не идва на срещи. Къде греша?” А може би дори и самите вие си задавате този въпрос.

Установяването на контакти с нови хора е условие, което може да не допринася незабавно за развитието на вашия бизнес, освен ако не успявате веднага да събудите интерес у тях към продуктите или маркетинговия план. Бъдете подготвени, че хората рядко откликват на покана за покупка или бизнес още при първото споменаване на Форевър. Ето защо бъдещият ви успех с тях ще зависи от качеството на вашето проследяване или, с други думи казано, от начина, по който общувате с тях в последствие.

Последователното и ефективно проследяване е един от най-важните навици, които трябва да развиете в своя бизнес. Той всъщност не е чак толкова труден за усвояване. Проследяването се състои в редовна комуникация с хората с цел да спечелите и затвърдите доверието им във вас и в компанията до момента, в който са готови да купят продукт или да се включат във вашата мрежа. Понякога тази цел се постига просто с няколко разговора, друг път отнема години, но докато контактите са последователни и приятни за хората, шансовете ви за успех са големи.

Проследяването може да стане под формата на телефонен разговор, писмо по имейл, съобщение в социалните мрежи или вайбър/уотсап, както лична среща. Независимо от метода, посланието е едно и също: вие искате елегантно да им напомните за себе си, продуктите и бизнес възможностите. Това трябва да бъде съобразено с индивидуалните нужди на всеки от вашия списък. Ако човекът е клиент, благодарете му за направената покупка, проверете дали използва продукта правилно, предложете да отговорите на евентуални въпроси, разкажете за други продукти на Форевър, които биха представлявали интерес за него, попитайте има ли приятели, които биха имали полза от продуктите, предложете да запишете следващата му поръчка.

Проследяването на вашите нови сътрудници пък включва редовни обучения, насърчаване и признание. Много е важно като спонсор да проследявате новите си партньори, за да сте сигурни, че се обучават и работят правилно.

Ето няколко примера, които бихте могли да използвате в различни ситуации на проследяване.

Обаждане на клиент, за да предложите да запишете новата му поръчка: „Утре ще правя поръчка за продукти и не исках да те пропускам, искаш ли да запиша и твоите продукти?”

Обаждане на потенциален нов сътрудник, който все още не е присъствал на среща: „Много ми се иска да те запозная с възможността, която Форевър предлага, убеден/а съм че ще ти допадне!”

Обаждане на човек, който току-що се е присъединил към вашата мрежа: „Поздравления и добре дошъл/а в семейството на Форевър! Ще се радвам да те включа в обучението за нови собственици на Форевър бизнес, имаш ли свободно време тази вечер или утре ще ти бъде по-удобно?”

Обаждане на кандидат, получил от вас информационни материали и/или видеа: „Какво мислиш за филмчето, което ти пуснах?”

Голяма част от успешните мрежовици отделят време, преди да позвънят, за да си нахвърлят няколко въпроса, които искат да зададат на събеседника си. Най-добри са отворените въпроси, които изискват отговор, съдържащ повече от „да” и „не”. Те започват с какво, кой, колко или кога. С тях можете да насочвате разговора, без да се отклонявате от темата.

Какъвто и метод да изберете или какъвто и въпрос да зададете, не забравяйте, че целта на проследяването е да събуди доверие и увереност у хората. Когато това се случи, вие ще можете да повлияете положително върху живота на всички, които са се докоснали до Форевър с ваша помощ!

Споделете с приятели:

Нагоре