Защо е важно да имаме редовни клиенти?

Форевър

За да е устойчив, дългосрочен и доходоносен бизнесът ни, е важно да си създадем база от крайни клиенти, които да ни осигуряват оборот от поне 4 б.т. месечно, както и да обучаваме и насърчаваме членовете на своя екип да правят същото.

Потребителите на напитките от алое са най-съществените в нашия бизнес. Те са показател и за това колко важно е да си намерим редовни клиенти, които пият алое.

Когато започваме да си изграждаме база от клиенти, първите ни контакти са с приятели, роднини, колеги и хора, присъствали на първите ни бизнес представяния. Не всеки от тях ще бъде привлечен веднага от алое напитките, но е важно да ги запознаем с техните свойства и благотворно действие върху организма. Следва да осигурим отлично обслужване на заинтригуваните, когато им доставяме поръчаните продукти, и да си създадем добри дългосрочни отношения с тях. Ако успеем да се сприятелим с клиентите си, ще ни е по-лесно да ги насърчаваме да опитват и други продукти, ще спечелим доверието им и те ще приемат нашите препоръки.

За да създаваме такива приятелства, трябва винаги, когато влизаме във връзка с клиент, да му даваме време да говори и да го предразполагаме да ни разказва за себе си и за семейството си. Нека не забравяме, че всеки наш клиент има свой кръг от приятели и роднини, на които също можем да предложим продуктите, а достъпът ни до тях минава през него.

С разрастването на нашата база от клиенти, не бива да пропускаме да си записваме информация за всеки един от тях – не само данните му за връзка и какви продукти си е купил от нас, но и всичко, което сме разбрали лично за него от нашите разговори. Тези данни ще ни помагат да показваме на хората, че се интересуваме от тях, че помним какво са ни казали и така ще си изграждаме трайни добри отношения.

Ако се грижим за клиентите си по този начин и те на свой ред ще се стараят да ни уведомяват, ако си сменят телефона или се преместят на нов адрес, а също така ще ни препоръчват на своите близки и познати.

Ние знаем, че асортиментът на Форевър е фантастичен, но за да препоръчваме продуктите, трябва да се вижда, че истински вярваме в тях, че сме продукт на продукта. Ако ги познаваме добре, ако знаем как се чувстваме, когато ги употребяваме, ако сме наясно какво правят, ще имаме аргументи да говорим за тях с жар на хората, да печелим доверието им и да ги привличаме като клиенти. Така дори да си мислим, че не умеем да продаваме, че нямаме опит или необходимите познания, ще се сдобием с умения да предлагаме продуктите, без да се чувстваме неловко.

А след като спечелим новите си клиенти, трябва да се грижим за тях отлично, защото нашият бизнес е на първо място работа с хора. Уникално качество на работата с Форевър е, че ни дава шанс да си създаваме отлични приятелства с непознати, които можем да заговаряме в магазини, кафенета, ресторанти, детски площадки и изобщо навсякъде.

Именно това е основата за успех в нашия бизнес – все повече и повече хора да използват продуктите, непрекъснато да ги препоръчват на нови клиенти и да показват на сътрудниците си как да правят същото.

Споделете с приятели:

Нагоре