Изграждане на бизнеса с продукти

По материали от обучение на Холи Стаут

Вицепрезидентът на Форевър по продуктови разработки Холи Стаут е човекът, който ръководи създаването на нови прогресивни продукти и осъвременяването на съществуващите. В централния офис на компанията в Аризона тя си сътрудничи с талантлив екип от учени, лаборанти, разработчици и лекари от всички специалности.

Холи признава, че живее, яде, диша и сънува продуктите. Но не го прави само за себе си, а за всички собственици на Форевър бизнес по света. Когато тя и екипът ѝ създават нови продукти, целта им е те да ви помагат в бизнеса. Ако нов продукт не отговаря на следните три условия, той не се пуска в продажба.

  1. Помага ви да привличате нови демографски групи.
  2. Съдейства за запазване на съществуващите ви клиенти.
  3. Осигурява ви нови възможности да развивате бизнеса си.

Какво има най-голямо значение за вас като СФБ?

Най-важното е личната употреба на продуктите. Непрекъснато чувате лидерите да говорят, че вие трябва да сте най-добрия си клиент. Ако не ползвате лично продуктите, няма как да ги представяте убедително.

Да употребявате продуктите означава да ползвате онези, които са най-подходящи за вашия начин на живот, за вашето всекидневие. Когато познавате тях и действието им от първа ръка, ще звучите неподправено, естествено и искрено, като ги споделяте с хората. Така клиентите ви няма имат усещането, че се опитвате да им продавате нещо, а че споделяте с тях възможност за повече жизненост. Ще говорите за продуктите с лекота, защото сте усетили ползите от тях и въздействието им.

Употребата на продуктите създава стабилен бизнес лично за вас. Пък и когато представяте възможностите и привличате нови сътрудници в екипа си, е важно да ги насърчавате и те да ползват продуктите.

Говорете простичко и от сърце

От какво мислите, че има нужда клиентът, когато му представяте продукт? Това, което със сигурност не иска да знае, са безброй научни доказателства, сложни съставки и колко тестове за качествен контрол правим, защото той не разбира този език.

Клиентът иска да разбере само три неща.

  1. Какво ще направи този продукт за него?
  2. Колко бързо ще подейства?
  3. Колко струва?

Само тези неща трябва да споделите с него и да му обясните колко добър е продуктът чрез онова, което прави, а не какво точно представлява или че е научно разработен, съдържа тази или онази съставка. За клиентите ви е достатъчно да знаят, че вие сте продукт на продуктите.

Говорете простичко. Не забравяйте, че не сте лекари, нутриционисти, козметици, фризьори нито фитнес треньори. Всички вие сте обикновени хора, които използват и обичат продуктите и ги споделят простичко. Споменете какво употребявате вие, и после слушайте човека, с когото говорите. Задавайте му въпроси, за да разберете какви са неговите потребности и да можете да му предложите най-подходящото.

Добрите примери

Най-яркото доказателство колко важна е личната употреба на продуктите са Ролф и Доминик Кип и техните прекрасни дечица Стефани и Александър. Те категорично са суперпотребители на продуктите, защото имат най-високите бонусни точки от лична консумация в света. Неслучайно семейство Кип бяха собственици на Форевър бизнес №1 в света в продължение на 27 години. Ако искате да следвате примера на Ролф и Доминик, ползвайте повече продукти.

Във Форевър има невероятни лидери. Вслушвайте се в тях и в съветите им. Това е бизнес на споделяне и разполагате със сериозни хора, от които да се учите.

Споделете с приятели:

Нагоре