Изграждане на бизнеса с продукти
Вицепрезидентът на Форевър по продуктови разработки Холи Стаут е човекът, който ръководи създаването на нови прогресивни продукти и осъвременяването на съществуващите. В централния офис на компанията в Аризона тя си сътрудничи с талантлив екип от учени, лаборанти, разработчици и лекари от всички специалности.
Холи признава, че живее, яде, диша и сънува продуктите. Но не го прави само за себе си, а за всички собственици на Форевър бизнес по света. Когато тя и екипът ѝ създават нови продукти, целта им е те да ви помагат в бизнеса. Ако нов продукт не отговаря на следните три условия, той не се пуска в продажба.
- Помага ви да привличате нови демографски групи.
- Съдейства за запазване на съществуващите ви клиенти.
- Осигурява ви нови възможности да развивате бизнеса си.
Какво има най-голямо значение за вас като СФБ?
Най-важното е личната употреба на продуктите. Непрекъснато чувате лидерите да говорят, че вие трябва да сте най-добрия си клиент. Ако не ползвате лично продуктите, няма как да ги представяте убедително.
Да употребявате продуктите означава да ползвате онези, които са най-подходящи за вашия начин на живот, за вашето всекидневие. Когато познавате тях и действието им от първа ръка, ще звучите неподправено, естествено и искрено, като ги споделяте с хората. Така клиентите ви няма имат усещането, че се опитвате да им продавате нещо, а че споделяте с тях възможност за повече жизненост. Ще говорите за продуктите с лекота, защото сте усетили ползите от тях и въздействието им.
Употребата на продуктите създава стабилен бизнес лично за вас. Пък и когато представяте възможностите и привличате нови сътрудници в екипа си, е важно да ги насърчавате и те да ползват продуктите.
Говорете простичко и от сърце
От какво мислите, че има нужда клиентът, когато му представяте продукт? Това, което със сигурност не иска да знае, са безброй научни доказателства, сложни съставки и колко тестове за качествен контрол правим, защото той не разбира този език.
Клиентът иска да разбере само три неща.
- Какво ще направи този продукт за него?
- Колко бързо ще подейства?
- Колко струва?
Само тези неща трябва да споделите с него и да му обясните колко добър е продуктът чрез онова, което прави, а не какво точно представлява или че е научно разработен, съдържа тази или онази съставка. За клиентите ви е достатъчно да знаят, че вие сте продукт на продуктите.
Говорете простичко. Не забравяйте, че не сте лекари, нутриционисти, козметици, фризьори нито фитнес треньори. Всички вие сте обикновени хора, които използват и обичат продуктите и ги споделят простичко. Споменете какво употребявате вие, и после слушайте човека, с когото говорите. Задавайте му въпроси, за да разберете какви са неговите потребности и да можете да му предложите най-подходящото.
Добрите примери
Най-яркото доказателство колко важна е личната употреба на продуктите са Ролф и Доминик Кип и техните прекрасни дечица Стефани и Александър. Те категорично са суперпотребители на продуктите, защото имат най-високите бонусни точки от лична консумация в света. Неслучайно семейство Кип бяха собственици на Форевър бизнес №1 в света в продължение на 27 години. Ако искате да следвате примера на Ролф и Доминик, ползвайте повече продукти.
Във Форевър има невероятни лидери. Вслушвайте се в тях и в съветите им. Това е бизнес на споделяне и разполагате със сериозни хора, от които да се учите.