Пет печеливши стратегии за успешен Форевър бизнес

Форевър България

Предлагаме ви няколко съвета какво е добре да помним и да се стараем да правим, за да напредваме в бизнеса с Форевър. Може да ви се строят познати, но ви съветваме да помислите дали ги прилагате редовно в работата си.

1. Открийте своята ниша

Естествено е да искате всеки да се възползва от възможността за финансова свобода, която можете да предложите, но нека сме откровени… не всеки има желание да излезе от зоната си на комфорт. Успешните мрежовици са готови да поемат рискове и да се променят. А това не е за всекиго.

Кои хора са най-узрели за промяна? Идентифицирайте своите кандидати и насочете маркетинговите си стратегии към тях. Инвестирайте там, където има смисъл.

2. Намирайте нови хора изгодно

По-голямото невинаги е по-хубаво, въпреки че обикновено така ни се струва. Визитки, флаери, картички и други евтини рекламни материали могат да окажат неочаквано голям ефект. Малки са, конкретни са и дават резултат, като генерират по-висок от средния интерес.

Новите кандидати са жизненоважни за успеха в МЛМ. Не очаквайте рекламните материали задължително да ви носят продажба. Осъществяването на контакт е не по-маловажно.

3. Разбудете желанието

Мечтите на повечето от нас са скрити дълбоко и вероятно дремят с години. Няма как да предвидите кой ще откликне на рекламната ви кампания, но можете да сте сигурни, че само емоционален стимул ще запали искрата в новия ви кандидат и ще го принуди да действа.

Емоционалната реклама е ефикасна, защото поставя човека на ваше място и му дава възможност да почувства бонусите и свободата на финансовия успех. Няколко подходящи думи могат да го накарат да усети и радостта от това сам да си бъде началник.

4. Призив за действие

Най-добрият момент да насърчите кандидатите си да поемат ангажимент е СЕГА. Незабавното действие е ключ към успешна продажба или записване на нов сътрудник. Помислете какво става, когато отлагаме… Не постигаме особено много. Да, някой ден ще го направим, но обикновено този ден така и не настъпва.

5. Проследявайте

Какво става, ако някой кандидат не приеме предложението ви веднага? Ами това до голяма степен зависи от вас. Може просто да го оставите да забрави предложението ви. Или пък бихте могли да поддържате канала за връзка отворен и периодично да му напомняте, че възможността го чака.

Ако проследявате чрез последващ контакт с кандидатите, темповете на успеха ви ще скочат с 50%. Известно време напомняйте за бизнес предложението си веднъж на месец, а след това – на всеки шест месеца. За шест месеца в живота на човек могат да се променят много неща. Няма как да предвидите какво може да се случи на вашия кандидат и дали то няма да го подтикне да смени посоката на живота си. А вашата цел е да бъдете насреща в най-подходящия момент, за да му помогнете да поеме по пътя към осъществяване на мечтите си.

Споделете с приятели:

Нагоре