ФОРЕВЪР - същински МЛМ
Чували ли сте терминът МЛМ да се употребява в съчетание с думичката „схема“, която го обагря с отрицателно значение? Сблъсквате ли се с негативно отношение към мрежовия маркетинг, когато говорите с хората за Форевър? Е, време е да променим тези стереотипи, защото все повече са тези, които печелят допълнителни доходи, пътуват, общуват и обогатяват знанията и уменията си, благодарение на работата си в МЛМ.
Мрежовият маркетинг предоставя възможност на хора с ограничени ресурси да започнат собствен бизнес и с постоянство, усърдие и неуморна работа да го изградят до нивото на доходи, което желаят. Зародил се през 1946 г. като рожба на директните продажби, този тип бизнес не само компенсира партньорите си за техния личен оборот, но добавя и доходи за изграждане на мрежи от сътрудници. Принципът е гениален и много от най-стабилните фирми го използват, а във Форевър Ливинг Продъктс изключително се гордеем с факта, че сме една от най-щедрите МЛМ компании в индустрията!
Хора, които не познават добре нашата дейност, бъркат същинския мулти-левъл маркетинг с „пирамида“. В пирамидалните структури хората се надяват да получат доходи, които не са си заработили или да печелят от това, че убеждават другите да инвестират парите си. Тези схеми са обявени за незаконни в почти всички страни по света.
Ако разбираме добре фундаменталните различия между нелегалните пирамиди и напълно законната МЛМ индустрия, с лекота ще можем да разясняваме на потенциалните си сътпрудници очевидното разграничение между двете. Нека първо да опишем характеристиките на пирамидите.
При тях първоначалната инвестиция под формата на „такса“ е задължителна – тя обикновено е немалка сума, с която си „купувате позиция в схемата“. На новите членове се казва, че „няма нужда да продават нищо“, а само да вербуват нови хора, за което ще получават процент от таксите или инвестициите на новопривлечените от тях лица. Ако все пак има някакъв продукт, то продажбите му са оставени на съвсем заден план. Не се акцентира върху обучаване на членовете. Обикновено в началото такава система стартира с много голям обем, но твърде бързо се срива. Единствените, които печелят, са основателите ѝ и шепа други, включили се в самото начало. Всички останали губят инвестираните от тях пари.
Нека противопоставим това на същинската МЛМ възможност, предлагана от Форевър. При регистрация не се изисква инвестиция, а нашите собственици на бизнес купуват продукти само когато имат нужда от тях за лична употреба или имат поръчки от крайни клиенти. Собствениците на Форевър бизнес непрекъснато се обучават чрез срещи и материали, осигурени от компанията или от техните спонсори. Продажбите на продукти и печалбите, които те носят, са фундаментът на бизнеса. Когато включваме сътрудници в мрежата си, очакваме от тях също да си създадат собствени клиенти, които да останат доволни от висококачествените ни продукти, да ги използват редовно и да ги препоръчват. Ние не изискваме от включващите се във Форевър да инвестират парични суми за запасяване с продукти или за „купуване“ на нива в маркетинговия план, напротив – фирмената ни политика изрично посочва подобни практики като неетични и подлежащи на санкции. Резултатът е стабилен растеж, а не срив. Недвусмислено доказателство е над 46-годишната история на нашата компания. Във Форевър всеки, който се труди усърдно, печели. А единственият начин нашите собственици на бизнес да печелят, е като помагат на сътрудниците от мрежата си първо те да спечелят!
Разпространението на продуктите в МЛМ става с помощта на най-въздействащия подход – този на личната препоръка и индивидуалната консултация. Чрез редовна лична употреба собствениците на Форевър бизнес сами се убеждават в свойствата на продуктите и си изграждат вяра и в тях, и в самата компания. А тя пък им се отблагодарява с напълно достъпна възможност да си изграждат собствен бизнес, който да им носи допълнителни доходи. Методът привлича предприемчиви хора, които не искат да зависят от началници, но предпочитат да използват готова, разработена система и подкрепа, да имат гъвкаво работно време, както и да бъдат възнаграждавани справедливо за полаганите усилия.
Следващият път, когато някой обърка Форевър с пирамида, опитайте се да му помогнете да разбере разликата. Същинският МЛМ е най-справедливият метод за разпространение на качествени продукти от производителя до потребителя. От самото си създаване тази индустрия е една от най-бързо развиващите се и е помогнала и продължава да помага на безброй много хора по целия свят да печелят допълнителни доходи. Затова бъдете горди от метода МЛМ и най-вече от Форевър – най-добрата бизнес възможност на света!
Пирамида | МЛМ и Форевър |
Обещава доходи без работа | Печели се от изграждане на мрежи от хора, които консумират продукти и ги препоръчват |
Задължителна инвестиция/членска такса | Няма изискване за инвестиции или такси |
Бонусите идват от инвестициите/таксите на новопривлечените членове | Бонусите се изплащат само на база на реално купени продукти за лична употреба или за продажби на клиенти |
Не се акцентира върху намиране на потребители на продуктите, няма обучения за членовете | Партньорите на МЛМ компанията се обучават и насърчават да намират потребители за продуктите, за да ги снабдяват с тях |
Бърз срив | Стабилен растеж |
Печелят само основателите на схемата и първите включили се | Печели всеки, който работи усърдно и последователно, независимо кога се е включил |
Печели се от това, че другите губят | Печели се само ако другите печелят |