Тайните на успеха

Сунил Гупта, Мениджър „Сапфир“, Индия

Имам честта Форевър бизнесът ми да се радва на голям успех в Индия и често ме питат какви са тайните на успеха ми. Ето трите най-важни, макар и всъщност да не са никакви тайни. Първо – обучения, второ – обучения и трето – още обучения!

Обученията имат за цел да ни помогнат да опознаем компанията, продуктите и маркетинговия план, за да сме по-успешни в бизнеса. Нека ги разгледаме по-подробно.

Компанията

Има една максима, че „първото впечатление е и последно“. Затова е много важно да познавате компанията добре и да умеете да я представяте убедително на кандидатите си. Така ще съумявате да създавате добро първо впечатление. Не пропускайте да споделите ключови факти като: Форевър Ливинг е американска компания с 45-годишна история, работи в над 160 страни, цикълът ѝ на производство е напълно затворен.

Продуктите

Задължително е да познавате продуктите, но не можете да говорите за кой и да е от тях, без да сте го използвали. Колкото повече продукти употребявате, толкова по-лесно ще ви е да разказвате за тях. Най-добре е да си подберете пет или десет любими продукта и да се научите да споделяте с клиентите си как са ви помогнали да изглеждате и да се чувствате по-добре.

Маркетинговият план

Трябва добре да се ориентирате в маркетинговия план, както за да привличате кандидати в бизнеса, така и за да знаете самите вие как да се изкачите на следващото стъпало.

Какво искате ВИЕ?

Изяснете си към какво се стремите, формулирайте добре своето ЗАЩО.

Осъзнайте силата на бизнес плана на Форевър

Той ви дава едновременно възможност за растеж, стабилност и сигурност – почти невъзможно е да откриете всички тези фактори накуп другаде.

Работете със сърце

Повечето собственици на Форевър бизнес работят само с ума си и когато разказват на някого за продуктите и бизнеса, по-скоро се водят от собствените си стремежи. Ако те води сърцето, ще мислиш за доброто на събеседника си – как Форевър може да му помогне да промени живота си към по-добро. Не забравяйте, че човекът срещу вас усеща намеренията ви.

Усмихвайте се

Бъдете ведри и приветливи, искрената усмивка винаги привлича и печели доверието на хората.

Подсъзнанието

Казват, че то е поне десет пъти по-силно от съзнанието. Потърсете книги, които да ви помогнат да впрегнете силата на подсъзнанието си, за да постигнете успех.

Законът за привличането

Знаете, че някои от хората, които срещате, веднага ви допадат, а други не толкова. Всеки има своя вибрация и ако тя съвпада с вашата, симпатията е налице. Затова ако самите вие сте позитивни, ще привличате към себе си и други положително настроени хора. А колкото повече са те в екипа ви, толкова по-успешен ще е и бизнесът ви.

Нагласа

Негативизмът е като спукана гума – няма да ви закара много далеч. В нашия бизнес е важно да имаш позитивна нагласа, за да напредваш.

Споделете с приятели:

Нагоре