Поставяне и постигане на реалистични цели в бизнеса
Какво е за вас успехът? Да станете Мениджър ОРЕЛ? Да се квалифицирате в програма Chairman’s Bonus? Да пътувате по света с Форевър? В самото начало, когато започвате, тези цели може да изглеждат безкрайно далечни и понякога постигането им отнема известно време. Без малките цели, които да те тласкат напред, не е трудно да започнеш да се чувстваш леко обезверен.
Именно тук е мястото на поставянето и постигането на реалистични цели. Набелязването на по-дребни неща, върху които да се фокусираме в краткосрочен план, може да ни помогне да оптимизираме плановете си, както и доста да ускори идването на момента за реализиране на по-големите цели. Ето как можете да поддържате мотивацията си. В духа на скоро отминалата Олимпиада решихме да разделим целите ви на бронзови, сребърни и златни, за да ги визуализирате по-лесно не само сега, но и през цялата година.
Правете по едно „бронзово“ нещо всеки ден
„Бронзови“ са дейностите, които се извършват лесно – нещо, което можете да постигате всеки ден, стига да решите твърдо да го правите. Независимо дали ще е да намерите малко време сред обичайните си ангажименти, за да се свържете с кандидат, да поработите със списъка си с имена или да направите живо включване във фейсбук – всяко от тези неща може да окаже пряко въздействие върху бизнеса ви и не отнема много време. Правете такъв тип неща последователно всеки ден и те постепенно ще започнат да се натрупват.
Примери за „бронзови“ дейности могат да са: свързване с определен брой нови хора, продажба на определено количество от даден продукт или отделяне на време за създаване на публика в социалните мрежи.
Правете по едно „сребърно“ нещо всяка седмица
„Сребърните“ дейности са малко по-интензивни откъм време, но все пак са постижими – нещо, към което можете да се стремите по веднъж всяка седмица. То също ще окаже сериозно въздействие върху бизнеса ви, ако неизменно го правите седмица след седмица, без значение дали е да присъствате на обучения, за да попивате ценната информация, която другите споделят, или да помагате на някой друг да започне да се занимава с бизнеса и да променя живота си.
Примери за „сребърни“ дейности могат да са: спонсориране на нов сътрудник, насрочване на ценно съдържание в социалните мрежи за цялата следваща седмица (включително снимки на продуктите и създаване на подходящи текстове за тях) или участие в обучение за продукт или по тема, която ви е интересна.
Правете по едно „златно“ нещо всеки месец
„Златните“ дейности естествено са най-времеемки и най-трудни за управляване и затова ви препоръчваме да се опитвате да вмествате по една в месеца (ако можете да правите по повече от една, още по-добре!) Всеки месец Форевър предлага допълнителен стимул под формата на промоция или състезание, за да ви дава тласък да продавате повече от даден продукт или да спонсорирате нови сътрудници. Това може сериозно да увеличи бонусните ви точки за месеца. Ако и вие, и екипът ви се включвате в тези предизвикателства, представете си колко голям ефект може да има върху бизнеса ви! Също и участието в онлайн събитията всеки месец, за да подкрепяте спонсорите и сътрудниците от екипа си, също може да е много полезно.
Примери за „златни“ дейности могат да бъдат: да се квалифицирате в месечната промоция, да помагате на някого от екипа си да спонсорира нов сътрудник или да отпразнувате постижението на сътрудник (или пък своето лично!)