Бизнес за хората

Стефан и Таня Стаеви

Преди известно време по препоръка на нашия вицепрезидент за Европа – Питър Буутс, прочетохме изключителната книга The Zappos Experience, описваща в детайли подхода на компания Запос към клиентите си и как изгражда фирмена култура с фокус върху човешкия фактор.

Посветени във всяка секунда на безупречното клиентско обслужване, те си спечелват славата на най-добрата компания в света в това отношение, а стратегията им ги изстрелва сред най-успешните с умопомрачителен ръст и впечатляващи обороти. Запос стават толкова значима емблема в обслужването на клиенти, че се случва хората да се обръщат към служителите от специализирания им отдел с най-различни въпроси, като някои дори не са с свързани с търговската дейност на фирмата. Политиката им е безкомпромисна – клиентите НЕ са ходещи портфейли и всеки, който потърси информация или има въпрос, следва да бъде обслужен подобаващо – внимателно, търпеливо и с уважение.

Миналия месец на Глобално рали у дома имахме удоволствието да чуем от Мартина Граовац от Канада практични и много полезни съвети за обслужване на клиенти в нашата сфера на дейност. Препоръките ѝ включваха отново специално внимание, загрижено и търпеливо изслушване, малки жестове и комплименти.

И се замислихме как всъщност без оглед на националност, принадлежност, дейност, възраст, пол или какъвто и да е друг признак, хората оценяват доброто отношение и специалното внимание и остават лоялни и предани на онези, от които го получават. Всъщност динамиката на обстановката по света през последната година все по-често ни кара да анализираме функцията и подхода си и затвърждава у нас увереността, че Форевър, без да може да предвиди бъдещи обстоятелства и хода на времето, е избрала най-верния път за развитието си – личната препоръка и специалното отношение чрез метода на мрежовия маркетинг. Само в тази индустрия човешкото отношение и емпатията са истинският ключ към успеха независимо от обстоятелствата или обстановката.

Вярваме, че и по-голямата част от вас са се включили в семейството на Форевър, освен заради чудесните ни продукти от алое, и поради:

  • личното отношение
  • емпатичното общуване
  • чувството за принадлежност към истинска общност
  • достойното отношение към всеки човек
  • признанието

Във Форевър знаем, че нашият бизнес е за хората и затова можете да сте сигурни, че се намирате на правилното място и в точното време. Простичкото предимство да предлагаме най-добрите продукти от алое по най-добрия възможен начин е в ръцете ви и единствено от вас зависи дали ще го използвате рационално и с огромната увереност, че правите нещо значимо за всички около себе си. Говорете с хората, изслушвайте ги внимателно, грижете се за нуждите на клиентите и сътрудниците си, опитвайте се да помагате винаги, когато можете, бъдете отзивчиви, поддържайте ентусиазма си, усмихвайте се широко и БЪДЕТЕ ФОРЕВЪР!

Сигурни сме, че успехът няма да закъснее :)

Винаги Ваши,

Стефан и Таня Стаеви

Управляващи директори на Форевър България и С. Македония

Споделете с приятели:

Нагоре