Открито за настоящето и бъдещето на Форевър
Във Форевър един от основните ни стремежи е винаги да правим всичко по силите си да ви предлагаме добро и качествено обслужване, за да работите с лекота и удоволствие с нас. През изминалата сложна и предизвикателна в много отношения година и половина се наложи да приложим на практика няколко от основните качества, които се опитваме да насърчаваме и у вас – нашите собственици на Форевър бизнес. За да съумеем да продължим да работим и да ви предлагаме продукти дори и в най-трудните моменти, трябваше да сме предприемчиви, находчиви, смели и креативни, но без и за миг да отстъпваме от почтеността и интегритета си.
За нас е приоритет Форевър да е открита и прозрачна компания, в която вие като наши партньори сте наясно защо взимаме едно или друго решение. През последните години се наложи да направим известни промени, които по-наблюдателните от вас сигурно са забелязали и може би си задават въпроси какво ги е наложило. По-долу ще откриете отговори на някои от тях, които се надяваме, че ще ви помогнат да разберете по-добре мотивите на ръководния екип на компанията и да знаете какво можете да очаквате в бъдеще.
Защо напоследък има толкова проблеми с наличности и доставки?
Затрудненията с наличностите и доставките, с които се сблъскваме в последно време, се наблюдават по целия свят. Те не са породени от лошо прогнозиране или неумело планиране от наша страна, а са свързани с глобални логистични проблеми заради пандемията, които засягат почти всеки бранш и сектор в наши дни. Има недостиг на контейнери за транспортиране на съставки, опаковки и/или продукти, не достига и персонал във фабриките, който да произвежда достатъчно големи количества от необходимите съставки, липсват съществени компоненти от продуктите ни. Понякога това са техни съставки, друг път са части от опаковките им и др. Отделите ни за планиране правят всичко по силите си, за да поддържат доставките на продукти възможно най-редовни, но трябва да приемем реалността и да живеем с фактите. Затова ви молим за търпение и разбиране, когато някои от продуктите временно не са налични.
Защо вече има продукти, които не се произвеждат в САЩ?
Във Форевър се гордеем с историята си на компания с напълно затворен производствен процес. Знаете, че често казваме: „от растението до продукта и до вас – всяка стъпка от производството и доставките е в нашите ръце“. Макар това все още до голяма степен да е вярно, през последните няколко години нещата малко се промениха и при настоящите глобални постпандемични проблеми с доставките вероятно в бъдеще ще се променят още.
Като разпределяме производството и/или пакетирането на продуктите из различни региони по света, сме по-малко уязвими от затруднения с доставките като настоящите, а и по-лесно реагираме на специфични местни законови изисквания. Ето защо преди известно време на нашия континент бе създадена нова компания от семейството на Форевър, наречена „Алое вера – Европа“. Тя ръководи и надзирава производството и/или пакетирането на някои от продуктите в региона. За целта си партнираме с външни компании с отлична репутация, които са в състояние да произвеждат и пакетират продуктите ни в съответствие със строгите изисквания за качество и механизмите за контрол на Форевър.
Това е и причината на етикетите на алое напитките и на някои от хранителните ни добавки вече да пише, че се опаковат или произвеждат в Европа, като в бъдеще очакваме делът им да нарасне.
Промени в дизайна и опаковките
Ако нещо е въпрос на личен вкус, то това със сигурност са опаковките и оформлението им. Ако за някого дадена опаковка изглежда много луксозна, на друг може да се стори евтина. Вероятно сте забелязали, че визията на асортимента на Форевър е в процес на обновяване и очакваме всички продукти да бъдат включени. Ръководният екип в САЩ взе решение промяната да стане постепенно и по най-икономичния начин, което означава продукт по продукт, както вече сигурно виждате. В бъдеще можете да очаквате оформлението на опаковките да се раздели в три групи, като всяка от тях ще има отличителен дизайн, но и ще бъдат свързани помежду си.