Четирите фактора за успех: ПРОДУКТИВНОСТ
Това е трета част от поредицата материали, посветени на четирите основни фактора за растеж на Форевър. Колко здрав и доходоносен ще е бъдещият ви бизнес зависи от четирите ключови показателя: СПОНСОРИРАНЕ, ПОСТОЯНСТВО, ПРОДУКТИВНОСТ и РАЗВИТИЕ.
Този месец ще се съсредоточим върху ПРОДУКТИВНОСТТА, която се състои в употреба и продажба на продукти на крайни клиенти и я наричаме още реализация на продукти.
Продуктивността се равнява на вашите бонусни точки за активност, които пък се образуват от продуктите, купени за лична употреба плюс тези, които доставяте на вашите клиенти и поръчаното от лично спонсорираните от вас преференциални клиенти.
Целта на продажбите на дребно е да получавате по-високи доходи. Ако в екипа си наблягате на значението на стабилната база от клиенти и на реализацията на продукти, ще печелите по-добре в три аспекта:
- незабавни печалби от продажби на дребно и от преференциални клиенти;
- шанс за разработване на нови потенциални сътрудници;
- фокусът върху активността с 4 б.т. ви съсредоточава и върху дейностите, директно допринасящи за растежа и стабилността на вашия бизнес: лична употреба и продажба на продукти, както и лично спонсориране на нови сътрудници.
Нека сега разгледаме три начина за оптимизиране на вашите бонусни точки за активност.
Бъдете продукт на продуктите
Изключително важно е да използвате колкото се може повече Форевър продукти и лично да се уверявате в свойствата им да ви помагат да изглеждате и да се чувствате по-добре. Освен всичко друго ще забележите прилив на енергия, по-гладка кожа и по-добро самочувствие. В допълнение ще придобиете един от най-ценните бизнес активи – познания за продуктите, при това от най-добрия учител – личния опит! Не забравяйте, че колкото повече продукти използвате, толкова повече познания трупате, а те пък ви носят по-големи продажби и повече бонусни точки за активност. С подобряването на здравето и външния ви вид, вие се превръщате в най-добрата реклама за бизнеса си. Другите ще забелязват промяната и ще искат и те да си купят от продуктите на Форевър, благодарение на положителния опит, който вие ще споделяте уверено и с ентусиазъм.
Не спирайте да реализирате продукти лично
Без значение колко голям стане бизнесът ви, не бива да преставате вие лично да доставяте продукти на своите клиенти. Тези продажби не само увеличават доходите ви, но и ви помагат да бъдете активни СФБ всеки месец. Средства за реализация на продукти са демонстрации (домашни партита), лични разговори, онлайн присъствие със собствен уебсайт (създаден с ФЛП360 или самостоятелно) и в социалните мрежи, участия в изложения и панаири.
Бизнес и продуктова ориентация
Покупките на вашите преференциални клиенти, преди те да се квалифицират за 30% отстъпка, са част от вашите бонусни точки за активност. Вие сте ги спонсорирали и получавате 25% печалба от техните покупки, както и допълнителен бонус в зависимост от личното ви ниво в маркетинговия план. Новоспонсорираните преференциални клиенти се делят на две категории: бизнес ориентирани и продуктово насочени. Хората от първата категория обикновено започват с един от стартовите пакети, веднага правят продуктова демонстрация и без отлагане започват усилено да реализират продукти и да спонсорират нови сътрудници. Продуктово насочените от друга страна стартират с минимална поръчка на продукти за лична употреба и не са готови да се гмурнат в бизнеса. Те обикновено остават потребители на продуктите, докато не реализират лични покупки за две бонусни точки в рамките на два последователни календарни месеца. Дотогава вие ще получавате 25% печалба върху техните покупки плюс съответния бонус. Възможно е това да продължи и с години. Важното е да не преставате да се грижите за тях така, както и за крайните си клиенти.
Сега вече знаете как да повишавате ПРОДУКТИВНОСТТА си, като увеличавате бонусните си точки за активност. Те буквално са фундаментът на вашия бизнес. Бъдещата ви сила и стабилност във Форевър се определят от качеството на основите, които полагате. Насърчаваме ви никога да не преставате лично да реализирате продукти, без значение колко голям екип ще изградите. Така не само ще печелите повече, но и ще давате пример на сътрудниците от мрежата си. Само си представете какво би станало с месечните ви доходи, ако всеки един от тях увеличи своята продуктивност дори и с една-две бонусни точки на месец!