На 1 декември в сайтовете на Форевър е публикувано обновено издание на ФИРМЕНАТА ПОЛИТИКА със следните промени:
• РАЗДЕЛ 2 - ДЕФИНИЦИИ – прецизиране на определението за „Активен СФБ“.
• 4.01-(б)-(в)-(г) – уточнение на подробности относно бонусите от преференциални клиенти.
• 4.01-(й) – изясняване на правилото за размера бонусни точки, които спонсорът получава от сътрудниците в екипа си.
• 4.03-(а) – актуализиране на текста.
• 4.06-(а) – уточнение, че прочистването на данни от лични профили няма да засяга собственици на Форевър бизнес, постигнали ниво Мениджър или по-високо.
• 6.02-(б) – уточнява, че Мениджърите в екипа трябва да са активни, за да се броят.
• 12.01-(д) – дефинира какво получават квалификантите с 500 или повече бонусни точки за годината, които не са изпълнили останалите условия за участие в Глобалното рали.
• 14.01-(г) – уточнява, че бонусни точки, генерирани преди респонсориране, не могат да бъдат използвани за бъдещи издигания в ниво или за квалификации за стимули и инициативи.
• 18.03 – изяснява спонсорирането в случай на развод при регистрации на СФБ, в които са вписани и двамата съпрузи.
Молим всички собственици на Форевър бизнес да се запознаят с промените
и редовно да си опресняват цялостния текст на ФИРМЕНАТА ПОЛИТИКА