www.flp.bg Вход Включи се
БЪЛГАРИЯ
Начало
Бизнес възможности
МРЕЖОВ МАРКЕТИНГ
 

Мрежовият маркетинг, наричан още мултилевъл маркетинг (МЛМ), е метод за обмен на информация между хората, водещ продукта от производителя до потребителя. При мрежовия маркетинг (ММ) печелите бонуси, когато другите опитат продукта, препоръчан от вас. ММ ви предлага да изградите собствен бизнес и да генерирате доходи при почасова или пълна заетост с гъвкаво работно време.

Много компании предлагат мрежов бизнес, но са малко тези, които са изградени върху принципите на дългогодишния опит, стабилността, честността и справедливостта. Форевър Ливинг Продъктс работи в областта на мрежовия маркетинг повече 37 години и е доказала качеството на продуктите си и успеха на маркетинговия си план. Компанията работи в 158 страни по цял свят, в които работят над 10 милиона собственици на Форевър бизнес.

Предлагаме ви списък с критерии, въз основа на които да изберете най-добрата ММ компания.

 
Добрата ММ компания трябва да има:
  • Качествени продукти - един от най-важните фактори в мрежовия бизнеса е гама от много качествени продукти. Много е трудно да спечелиш уважението и доверието на клиентите, ако в един момент продаваш филтрираща система за вода, а в следващия обувки. Добрата компания трябва да предлага качествени продукти, които се помнят дълго. Търсете лидер на пазара с доказано висококачествени продукти.
  • Без изпреварвания в ниво - никой от групата под вас няма да се издигне в ниво по-високо от вашето. Ако човек във вашата мрежа развива бизнеса си добре, при издигане на по-високо ниво, той ще изтласка автоматично и вас на новото ниво. Търсете маркетингов план, който поощрява откриване и включване на лидери в бизнеса.
  • Без загуба на ниво - постигнатото ниво в маркетинговия план никога не трябва да се губи заради липса на активност и покупки. Веднъж достигнато, нивото се запазва вечно. Добрият маркетингов план ви позволява да се отпускате, ако имате нужда.
  • Бонуси се изплащат върху цени на дребно - бонусите трябва да се изчисляват върху стойността на купените продукти по препоръчителни цени за продажби на дребно, а не върху значително по-ниските цени, на които купувате продуктите вие. Това гарантира по-високи бонуси.
  • Доказана финансова стабилност - постоянен, стабилен ръст на продажбите винаги е знак за добра ММ компания. Не пропускайте да погледнете графиката на годишните продажби на компанията, за да видите как се развива тя, какви са оборотите й и да прогнозирате бъдещи тенденции. Разгледайте също продажбите през цялата история на компанията.
  • Поне петгодишен опит в мрежовата индустрия - добрата ММ компания трябва да има най-малко пет години опит и да е реализирала стабилен ръст през съществуването си. Само качествена мрежова компания може да прескочи първите критични 18 месеца с помощта на солидно ръководство, силен бизнес план, мотивирани партньори и качествени продукти.
  • Разнообразни възможности за доходи - когато компанията предлага на партньорите си различни варианти за печелене на пари, те имат възможност сами да определят графика си - дали да работят на пълен или на непълен работен ден, да избират това, което им допада най-много и др. Разнообразните възможности за доходи са ключово преимущество на работата в мрежовия маркетинг.
  • Продукти за консумация - за мрежовия бизнес са идеални продукти, които се консумират, защото с тях лесно можете да си изградите група лоялни клиенти, които редовно купуват нови продукти. Такава солидна основа от активни клиенти е ключ към ефективен мрежов бизнес. Тя може да се изгради само с качествени консумиращи се продукти. Доста трудно би било да сте представител на компания, която продава домашни аларми например.
  • Развита система за подкрепа на партньорите е ключов фактор за мрежовия бизнес. Добрата ММ компания трябва да осигурява пълна подкрепа на своите партньори - достъп до информация, обучения, семинари, разнообразни възможности за усъвършенстване на уменията и др. Вашият успех влияе пряко върху успеха на компанията и системата за подпомагане на партньорите трябва да е отражение на тази идея.
  • Международно присъствие - развитата международна дейност е показател за растеж, надеждност и качествени продукти. Компании, които разширяват дейността си по света са стабилни и опитни.


  www.iasc.org www.iasc.org
Условия за ползване  |  Защита на личните данни
© FLPB 2012 All rights reserved.