Коледният бизнес

СТЪПКА 2


Задачата ви по време на срещата с клиента е да му помогнете да си изготви списък на хората, на които ще прави подаръци. Срещу всеки от списъка се отбелязва и планираният подарък. За тази цел е особено подходящ списъкът за коледни подаръци.

Разпределете подаръците на избирани от получателите (отнася се най-вече до членове на семейството и най-близки), подаръци, които ще са допълнителна изненада към предварително „поръчаните” и такива, при които няма значение какво представляват, а е важен жестът.

Продуктите на Форевър са отличен вариант именно за втория и третия тип подаръци. Вашата задача ще е да представите няколко подходящи при-мерни подаръка от асортимента на Форевър, като към тях предложите и няколко готови идеи за опаковка.

Подготвените с фантазия и любов опаковки могат да превърнат най-обикновени продукти за ежедневна употреба в атрактивни и харесвани подаръци. А изборът е богат: етерични масла, шампоан, балсам, сапуни, дезодорант, алое кремове, паста за зъби, козметика „Соня” и „Инфинит“, хранителни добавки, програми за контрол на теглото, чай, напитки и др.

Ето нашите предложения за коледни опаковки

 

ЧЕРВЕНА ПАНДЕЛКА
Красива текстилна панделка с орела на Форевър и симпатични коледни елементи.
Ролка 18 м | код: 1124 | цена: 6,10 лв.


 

ФИНА ХАРТИЯ
Тънка червена подаръчна хартия с орела на Форевър и симпатични коледни елементи.
5 листа | код: 1125 | цена: 6,10 лв.

ОПАКОВЪЧНА ХАРТИЯ
Бяла подаръчна хартия с орела на Форевър и симпатични коледни елементи.
5 листа (50 х 70 см) | код: 1127 | цена: 10,00 лв.


 

ЖЪЛТА ЛУКСОЗНА ПОДАРЪЧНА ТОРБИЧКА – ГОЛЯМА
Стилна и луксозна голяма хартиена торбичка за подаръци във фирмения жълт цвят и с логото на Форевър.
код: 1137 | цена: 2,00 лв.


 

ЖЪЛТА ЛУКСОЗНА ПОДАРЪЧНА ТОРБИЧКА – МАЛКА
Стилна и луксозна малка хартиена торбичка за подаръци във фирмения жълт цвят и с логото на Форевър.
код: 1138 | цена: 1,50 лв.


 

Естествените и здравословни продукти на Форевър могат да заместят традиционните подаръци, които се купуват, когато човек няма конкретна идея какво да подари: шоколади, бонбони, вино, твърд алкохол или случайни козметични продукти. Всички те в повечето случаи не са особено полезни нито за здравето, нито за външния вид.

В списъка, който ви предлагаме, се отбелязва цената на всеки подарък. Накрая се пресмята общата сума и така клиентът добива, може би за първи път, представа колко пари харчи всяка година за подаръци. Ако сумата е висока и го стресне, вашата роля е да му помогне да спести пари, като го попитате: „Добре, кой от този списък може да не получи подарък?” или „При кого от списъка ще намалим стойността на подаръка?” Въпросите са много деликатни, но ви поставят в по-добра позиция. Вие вече не сте досаден търговец, а загрижен консултант, който помага да се спестят пари. В очите на клиента си се превръщате от „причинител на разходи” в „помощник за спестявания”. Съкратете малко списъка заедно, за да намалите разходите.

 
СТЪПКА 3
 
Начало   star   Стъпка 1   star   Стъпка 2   star   Стъпка 3